Min lilla pärla

Hello you!
Har jag för övrigt sagt att jag gick in i vecka 18 i söndags? Min lilla pärla blir bara större och större! Längtar så efter lite mer ordentliga buffar ifrån mini!
 
Igår hade jag för övrigt en otroligt kass dag. Först försov jag mig, tåget gick bara till Liseberg, telefonfan fungerade inte, satt en timme till supporten, lekte tekniker med en snubbe i telefon från Stockholm, bilen bråkade när pappa hämtade mig. Ja hujedamig vilken dag. Somnade som en stock vid nio men har sovit bedrövligt inatt. Vaknat var och varannan timme och hade världens huvudvärk. 
 
Jaja nog med klag! Imorgon är jag ledig och idag är det en vecka kvar till rutinultraljudet hihi!

Kommentarer
» Carolina - Tävla om Den perfekta julklappen 2013

Ingen vidare dag det där ;-) men jösses vad veckorna tickar på - mysigt! Kram

Svar: Haha nä, men positivt är att liten växer i raketfart :D kram!
Emma Johansson

2013-12-03 // 15:16:10
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback