För sjutton gubbar

Hej vänner! Pratade precis med en utav "stammisarna" som brukar ringa. Han påpekade hur jäkla snabbt tiden rinner framåt, och jag håller med helt! 11 februari! Vad i helvete? Snart är det ju för sjutton gubbar mars. Sedan april och då fyller jag 22. Känner mig redan uråldrig haha.
 
Annars är det väldigt lugnt här på jobbet nu. Det ringer inte alls mycket och jag stäckläser min bok. SÅ BRA. Fortfarande. Jag vet, det är sjukt mycket tjat om boken. Men det var längesedan jag blev såhär fäst vid en bokserie. Jag älskar verkligen bra böcker, är världens bokmal. Kan ligga och läsa i en evighet! För övrigt så skall jag inte göra något speciellt idag under dagen. Jag skall försöka att inte sova allt för länge men som tur är så är jag ledig hela tisdagen också. Men nu skall jag fortsätta att läsa lite hihi. Vi hörs senare ♥
 
Tumblr_mcw08bnodv1qc3d2ho1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback