Fifty shades of grey

Hej finisar! Sitter på jobbet nu och har precis tagit en liten runda för att kika på alla nya ansikten som har dykt upp. Idag kom första gruppen med nya operatörer hihi. Tycker att det är så himla spännande att så många nya har börjat. & detta är ju bara första gruppen av typ fyra eller vad det nu är. Galet!
 
Idag har jag inte gjort ett piss hemma. Har bara tagit det lugnt och sträckläst boken som jag läser nu. Femtio nyanser utav honom eller vad den nu heter, som alla läser haha. I början var jag jäkligt skeptisk måste jag säga, men nu är den jävligt bra! Vill inte lägga ifrån mig boken egentligen. Läste hela vägen hemifrån till jobbet hehe. Men nu måste jag sätta igång här på jobbet, ha en fin dag ♥
 
C3bc6ea0d6dc5b6c01e0c8f7b73b6d24_large

Kommentarer
» Jen - ☆Mamma till Ewelina och gravid☆

funderar på att köpa de dr böckerna. är med väldigt skeptiskt.. då alla säger att de är tantsnusk haha ;P

Svar: Haha tantsnusk kan jag ju inte direkt säga att den är, jag blev helt låst av den. Väldigt tråkig de första sidorna men nu är jag fast haha. Den är jättekonstig men fängslande ;)
Emma Johansson

2013-02-06 // 16:23:30
URL: http://jennicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback