Nyförlovad

Hej hjärtan! Som ni kanske sett tidigare så är jag nu FÖRLOVAD med min prins. Vet ni hur bra det känns? Pirrar i hela kroppen hihi. Igår efter att vi hämtade ringarna åkte vi hem till Robins mormor och morfar eftersom hela familjen Pålsson var där (förutom Boff), vi bestämde oss för att inte säga någonting utan låta någon se det. Trodde vi. Robin masserade Lisette och hon till och med tog tag i hans hand. Märke hon något? NEJ. Sedan ville Robins mormor titta på mina nya naglar och det tog minsann en minut innan hon flög bakåt och skrek till haha. Sedan blev det lite kramkalas och tårar och en superlycklig lillasyster hihi.
 
När vi kom hem tog vi fram champagneflaskan och firade hemma med pappa och Elisabeth med! Idag åkte vi hem till både mamma och till syster och visade upp ringarna hihi. Så himla glad är jag. Synd nog kunde jag inte hinna med att träffa storebror men han blir nog glad också skulle jag tro! Älskade familj. Nu sitter jag med ett stooort leende på läpparna på jobbet tillsammans med både Sara och Åsa. Hoppas ni får en fin kväll allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback