Robin Pålsson

Hur mycket du än kan reta mig, bråka med mig, göra mig irriterad och förbannad och i princip reta mig till gallfeber. Du vet precis vilka punkter du skall trycka på för att göra mig arg, du munhuggs och dummar dig och får mig näst in till att vilja smälla till dig ibland. & ändå kan jag sakna dig så otroligt mycket tio minuter senare när du sitter i rummet intill. Jag älskar dig så otroligt mycket Robin Pålsson. Du är mitt allt i hela världen och jag skulle inte klara mig en endaste minut utan dig. Du har gjort mig till den lyckigaste personen i hela världen och det finns ingen som lyser upp min dag som du gör. Att få vakna bredvid dig varje morgon är det finaste du kan ge mig. Att få hålla din hand och vet att du bara är min.
 
Jag trodde aldrig att du kunde göra mig lyckligare, men igår gick jag nästan sönder av lycka. Kan man göra det? Sprängas av för mycket kärlek? Det är så många känslor i min mage, och jag kan inte annat än att nästan gråta av den kärleken du ger mig älskling. Jag är så lyckligt lottad som har dig. Du gör mig hel på alla sätt. Nu är jag ett steg närmre att bli en Pålsson på riktigt ♥
 

Kommentarer
» Johanna

GRATTIS! Helt fantastiskt roligt! Detta gjorde min dag! Linus hälsar en massa lyckönskningar han med! PUUSSS <3

Svar: Hihihi tack älskade duuuu. Hälsa tillbaka till gullponken <3
Emma Johansson

2013-02-10 // 12:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback