The grave encounters 2

Hej vänner! Nu har vi precis tittat klart på Rec 3 här på jobbet. Den var bara konstig och eftersom jag varken sett första eller andra filmen så fattade jag i princip niente haha. Nu har vi däremot satt på The grave encounters 2!! Jag dör. Det var ju den som jag och Sara satt hemma och lipade av skräck till i princip. Hur kan det ens finnas en tvåa? Haha. Den första var ju verkligen cp-jag-kissar-på-mig-när-som-helst-äcklig. & nu sitter jag här och ser på tvåan! Så om ni är sugna på en riktigt ruggig film med mentalsjukhus och läskigheter, se denna! Helt crazy.
 
Danica hälsar för övrigt "kapow!" med världens inlevelse. Ni vet det där ljudet som uppstår när man slår någon i en serietidning? Hon går runt och säger så till allt här på jobbet haha. Men nu skall jag kika vidare på filmen, hoppas ni alla har en trevlig lördagsnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback