Pizza vid sjön

Hej hjärtan! Sorry för dålig uppdatering igår. Vaknade först vid tre-tiden av att Robin kom in och hoppade på mig. Vid samma tid smsar Sarahoney och vill dra in mig till stan. Nejnej det orkar jag verkligen inte, så Sara kom till Kungsmässa istället. Vi gick runt och shoppade loss i några timmar för att sedan bege oss hemåt igen hihi. Så himla mysigt! Jag köpte bland annat tre par leggings, en kofta och skor! Supermysigt!
 
Idag tog Robin med mig till Lindome där vi köpte oss en pizza att dela på. Vi åkte sedan till Inseros-sjön och åt lite och tittade ut på isen och lyssnade när den brakade och knakade. Chabodilen var självklart med och det var jättemysigt! Sedan åkte vi hem till Pålssons för att Boff behövde hjälp med att klippa sitt guldlockiga hår. Det blev hur bra som helst! Är ju världens frisör nu hehe. Mysig dag har vi haft i alla fall! Nu skall jag alldeles strax äta lite korvstroganof! Mums. Vi hörs senare ♥
 

Kommentarer
» ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

gott med korvstroganoff :D

Svar: Supergott! Hihi
Emma Johansson

2013-02-27 // 15:42:55
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback