Buddapest för sjutton

Hej vänner! Jag och Sara sitter och dummar oss på jobbet haha. Vi satt och pratade om resor och syskon och barn och allt vad det innebär. Sara börjar då tjata om hennes uppväxt med sin lillebror och så kom vi in på att Saras föräldrar alltid är iväg och reser och att de skall iväg snart igen. Då kommer detta samtalet upp.
 
 
Självklart börjar jag skratta ihjäl mig. Började nästan gråta för att det bara är Sara som kan säga något sådant. Tji fick jag, karman kom tillbaka direkt. Jag skall försöka säga till Sara att Budapest ligger ju faktiskt  i Ungern, men istället säger jag ugnen. Så för er som undrar, så ligger Budapest i ugnen och ingen annanstans haha ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback