Bobbins match

Hej hjärtan! Efter jobbet (som för övrigt var en sjukt kul dag) så drog jag och Sara iväg till Ullevi för att gymma. Vi körde först crosstrainern i 20 minuter och sedan körde vi biceps, triceps och bröst. Gött som fan! Kommer ha en sjuk träningsvärk imorgon haha. Det känner jag redan nu kan jag lova. Efter gymmet blev det en tripp direkt hem och nu har jag fått i mig lite mellanmål, mer hinner jag inte eftersom jag och Bobbin strax skall iväg till hans match. Dom har samling klockan sju, matchen börjar inte förrän en timme senare! Så jag får snällt sitta och titta på tills klockan slår åtta hihi. Men men, nu skall jag alldeles strax bege mig, men vi hörs kanske ikväll. Hoppas ni haft en bra dag allesammans ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback