Sova länge

Hej finisar! I'm alive! Jag lyckades sova ända till halv tre idag, woho! Hur grym är jag då liksom? Jag har nog aldrig sovit så länge efter ett nattpass. Brukar ju vanligtvis sova till typ tolv hehe. Dock är jag fortfarande ooootroligt trött. Jag får nog sova lite till sen innan jag  beger mig mot gymmet. Tänkte ta ett träningspass innan jag börjar jobba klockan tio hihi. Så himla skönt! Hoppas bara på att halsen känns lite bättre innan. Känner mig ändå sjukt taggad!
 
Ja ni, det enda jag har lyckats göra hittills idag är att äta lite "frukost". & nu ligger jag här i soffan och vill bara ta ett sömnpiller och sova till imorgon haha. Mer än så har jag inte att säga just nu, vi hörs senare idag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback