Morgonhumöret

Hej finisar! Sitter på jobbet för tillfället tillsammans med Therese. Det ringer inte på överdrivet mycket vilket är jätteskönt. Själv tog jag tåget till jobbet för ovanlighetens skull. Vanligtvis brukar Robin köra mig när jag börjar halv sju, men med tanke på trängselskatten så blir det onödiga pengar.
Det har faktiskt varit en riktig skitdag ända från att jag vaknade idag. Jag och Robin har väääärldens bittraste morgonhumör och jag är riktigt förvånad över att vi inte har haft ihjäl varandra än. Egentligen borde vi nog befinna oss på var sin sida av jorden när vi vaknar, det hade nog varit ett lagom avstånd skulle jag tro! Vi retar verkligen gallfeber på varandra när vi är nyvakna haha. Tur att jag älskar honom lika mycket ändå, fastän att han kan vara en riktig pain in the ass så är han alltid min prins. Men vi hörs lite senare idag, ha en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback