Någon som är vaken?

Hej vänner. Fyfasiken vad jag är trött nu. Det är helt sjukt! Om en timme skall jag gå och äta min gröt och kesella, mums! Skall även mumsa i mig en apelsin hade jag tänkt. Jag hann inte koka några ägg innan jag åkte till jobbet, jag som älskar att äta ägg tidigt haha. Typiskt! För övrigt är det väldigt lugnt nu (peppar peppar), och förhoppningsvis håller det i sig tills jag slutar hihi. Finns det någon som möjligtvis är vaken nu förutom mig? Antagligen inte. Släng in en kommentar i så fall!
 
För övrigt hade jag en person som ringde förut som gjorde mig så jääääkla förbannad. Jösses vad arg jag är. Kan verkligen inte släppa det över huvud taget. Snacka om att förstöra min natt! Men men, puckon finns det överallt antar jag. Men typiskt att dom måste ringa till just mig, suck. Jaja, nu får jag väl fortsätta att göra ingenting ett tag tilll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback