10 dagars semester

Hej hjärtan! Jag vaknade idag vid halv två av att Robin kom in som en muntergök och började pladdra om att självklart skall du gå upp nu för annars kan du ju inte sova ikväll blablabla. Gullunge, men humöret var verkligen inte på det bästa och jag var fanimej helt slut haha. Så jag gick upp och åt frukost och gick sedan direkt och lade mig igen när klockan var tre. Sov till kvart över fyra och nu ligger jag här i soffan igen. Maten är klar vid sextiden och sedan funderar jag på att bege mit till gymmet samtidigt som Robin ändå skall iväg och träna. Hade känts perfekt efteråt tror jag! Känner mig inte jättemanad men är ändå lite taggad att ge mig iväg!
 
Om två veckor har jag för övrigt en 10 dagars semester och då skall ju Robin och grabbarna åka till Sälen samtidigt. Själv har jag världens problem med vad jag skall göra av Chabodilen eftersom jag tänkt bosätta mig hemma hos Sara under den veckan! Men jag antar att det löser sig på något sätt i slutändan hehe. Ha en fin dag så hörs vi senare ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback