Yatzy och Wordfeud

Hej vänner! Det är svinlugnt på jobbet för tillfället. Har suttit ledig nu i 13 minuter och jag och Åsa spelar både Yatzy och Wordfeud för fullt haha. Snacka om att inte ha någonting att göra! Känner mig jäkligt seg nu dock, hade lätt kunnat somna på direkten om jag fick. Om 45 minuter skall jag nog gå ut och äta lite frukost hade jag tänkt. Har varit jättehungrig inatt, så för tillfället sitter jag och mumsar på några vindruvor. Så himla gott!
 
Idag händer det för övrigt i princip ingenting. Jag lär ju sova bort halva dagen och sedan inte göra någonting. Jag kommer ju garanterat lägga mig tidigt med och Robin skall ju träna på kvällen. Så det blir jag och lilla Chabodilen som myser tillsammans hihi. Hoppas ni sover gott allesammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback