Stjärnor

Hej hjärtan! Vad har ni för er? 
Vi här hemma har haft en supermysig eftermiddag och kväll. Vi åt en supergod kycklingblandning i ugnen och sedan glass till efterrätt! Hur gott som helst. Vi har pratat och pratat och pratat, och Chabo och skällt och skällt och skällt haha. Jäkla hund! Han har verkligen varit på sitt bästa retliga humör ikväll. Nu ligger han däremot inne i sovrummet och tar en lur tack och lov.
 
När sällskapet begav sig in i biblioteket så gick jag faktiskt ut för att försöka fota lite fina kvällsbilder. Jag vet inte riktigt om jag är jättenöjd, men spännande var det! Har väl inte världens bästa kamera och objektiv för det, men det var som sagt kul att testa hihi. Det är ju verkligen amatörbilder nu, men eftersom jag inte riktigt är bekant med det än så får det vara okej förstabilder haha. Hoppas ni har en mysig kväll allesammans ♥
 

Kommentarer
» Therese

Jättefina bilder! :) <3

Svar: Tack gumman <3
Emma Johansson

2013-01-19 // 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback