Strong for 2013

Hej vänner! kan ni tänka er att jag redan är vaken eller? De senaste dagarna när jag har kunnat sova ut, så har jag nog sovit ända till elva haha. Men inte idag inte!  Christoffer har sovit hos oss här inatt, så han och Robin har varit vakna halva natten och spelat TV-spel. Så lilla hjärtat låg som en klubbad säl i sängen när jag valde att gå upp med lilleman hihi.
Nu skall jag alldeles snart äta frukost, och senare funderar jag på att ta mig ann ettt träningspass på gymmet trots min halsont som jag har varje morgon. Jag är så jäkla trött på den skiten nu! Vet verkligen inte vad jag skall göra med det. Det försvinner ju aldrig? Jaja vi lär ju märka hur det går. Idag skall jag i vilket fall som helst jobba natt och likaså imorgon. Så förhoppningsvis hinner jag mig på ett träningspass imorgon med om inte halsen skriker nej. Men nu skall jag gå och äta min lille gröt och kesella! Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback