Nya pojkvänner

Hej finisar! Idag sov jag så länge jag bara kunde. Föst vaknar jag mitt i natten av att Robin var försvunnen, vilket inte störde mig mer än några sekunder för lika fort somnade jag om på hans sida av sängen igen haha. Tydligen hade han svårt att sova inatt. Sedan ville Chabodilen upp och kissa när klockan var halv nio, ganska sent för att vara honom. Men som världens Zoombie gick jag ut med honom och slängde sedan in lilleman till storgubben istället. Själv lade jag mig efteråt direkt i sängen och sov till klockan var halv elva. Harrejösses vad trött jag var!
 
När klockan blev fem i tolv tog jag bussen in till Kungsbacka och sedan pendeln in till stan för att träffa min underbaring Therese! Det blev tjöt på donken hela eftermiddagen och en jädrans massa tjatter om nya pojkvänner hihi. För Thereses del såklart! Man måste ju prata ikapp sig lite när man missar genom att jobba halvt ihjäl sig hihi. Mysigt hade vi det i alla fall och jag var supernöjd när jag åkte hemåt igen. Har haft en toppendag i alla fall ♥
 
 
Studenten 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback