Kan inte träna

Hej hjärtisar, ser ni vad klockan är eller? 01:21. Snacka om att jag har lyckats vända på dygnet. Jag kan verkligen inte sova för fem öre just nu. Jag har försökt med att både läsa och sitta här vid datorn men ingenting hjälper. Antagligen beror det nog med på att jag var och tränade ganska sent igår, men ändå. Det har aldrig stört mig tidigare. Känner mig som världens miffo som sitter helt själv ute i köket tillsammans med alla katter haha. Vad är det för fel på mig? Jag får försöka att inte sova allt för länge imorgon bara, för då lär jag väl inte kunna sova imorgon heller. & på fredag börjar jag ju halv sju, så det blir inte så jättebra i slutändan! Men nu skall jag försöka sova igen, ville bara slänga in ett litet inlägg. Sov gott ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback