Glee

Hej finisar! GLEE GLEE GLEE säger jag bara! Det är en serie som jag bara ÄLSKAR. Själv har jag sett upp till säsong två tror jag, men Sara har inte sett serien alls hihi. Så nu sträckkollar vi minsann. Dock är S lite upptagen nu med att blir nedbrottad av Chabodilen haha. "nej, AJ, ta det lugnt, dö, schhhh, sluta, tyst, AJ". HAHA, jag kan verkligen inte sluta skratta!
 
Imorgon skall jag och Sara upp i ottan och lämnade lilleman hemma hos farmor och faster hihi. Nä, men upp vid åtta ungefär och fixa iordning allting innan vi åker. Jag måste hinna packa min väska eftersom jag från och med imorgon flyttar in hos Sara i stan. Så himla kul! På fredag blir det Excet hela natten tillsammans med Åsa och vi kommer spåra sönder! Längtar som fasen hihi. Nu skall vi titta vidare på Glee och sedan sova. Hoppas ni haft en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback