Dead Silence

Hej hjärtan! Nu har fröken Åsa precis åkt hem. Vi tittade på Dead silence som var riktigt kreepy. Fyfasiken haha. Från och med nu kommer jag aldrig vilja se en docka i hela mitt liv igen! UUUUH. Nu sitter jag och Sara och tittar på Glee istället, så himla mysigt. Lite senare skall vi äta ungsbakad lax med råris och någon mumsig sås till. Mums!
 
Jag har små sms:at lite med Robinhjärtat hela dagen och han verkar redan aspackad! Storkillen. Hoppas att han är försiktig bara, saknar honom så himla mycket. Älskade prinsen. Snart får han faktiskt komma hem tycker jag. Men han verkar ha väldigt kul i alla fall. Vi hörs senare ♥
 

Kommentarer
» Åsa

Aaah! Lägg inte ut en bild på dockan då!!!!!

Svar: hahahahha läääääskig!
Emma Johansson

2013-01-22 // 18:37:30
URL: http://triiixi.blogg.se
» ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Åh den är så läskig! :)

Svar: Hihi visst är den? :)
Emma Johansson

2013-01-23 // 23:53:26
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback