Men nej, lugg?

Hej hjärtan! Som ni förstår så blev det inte mycket skrivande här igår. Hela dagen gick jag bara och väntade på att min prins skulle komma hem. Men när klockan var ungefär sju, då äntligen dök han upp. Chabo skrek av glädje och jag har nog aldrig sett honom så lycklig. Själv fick storkillen extremt många pussar och kramar. Började nästan grina av lycka! Vi hade en otroligt mysigt kväll tillsammans och tittade på film och myste. Bara vi tre, lilla familjen.
 
Idag skall jag iväg på ett ärende halv tio. Så om tjugo minuter beger jag mig mot bussen och sedan kanske jag tar en tripp till Kungsmässan? Jag behöver verkligen ett par nya byxor! Men som sagt, vi får se helt enkelt hihi. Mer än såhär har jag inte att skriva för tillfället, vi hörs senare.
 

Kommentarer
» Therese

Snyggt! :D <3

Svar: tack gumman hihi <3
Emma Johansson

2013-01-28 // 11:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback