Varsin pizza

Hej hjärtan! Vilken dag det blev haha. När jag väl kom ner till tåget så var det tydligen trasigt, så vi fick gå över till nästa tåg på andra sidan spåret. Då får de för sig att det tåget är trasigt med, så vi får gå tillbaka till det första tåget igen som tydligen funkade. Så jag var framme i Mölndal först en halvtimme efter att jag egentligen skulle varit framme. Störande? JAPP. Men när vi väl var framme hos Sara köpte vi oss var sin pizza och kollade på Sex in the city filmen hihi. 
 
Efter pizzan åkte vi hem till mig och gick ut en sväng med Chabo och drack sedan en kopp kaffe tillsammans. Så himla mysigt! Tråkigt nog var Åsa tvungen att åka iväg efter bara en liten stund. Med tanke på att hon börjar jobba klockan fem så förstår jag henne. Kul däremot är att hon kommer tillbaka imorgon igen hihi. Kommer ha en sån himla kul dag! Nu sitter jag och Sara och tittar på Bridesmaids. Ä L S K A R den filmen! Så himla rolig haha. Lite senare skall vi sätta på någon skräckis att skrika till, vet inte riktigt vilken film än bara hehe. Men vi hörs kanske lite senare eller imon ♥
 

Kommentarer
» Åsa

ÅH! Jag önskar att jag kunde vara med er nu! BLÄ men imorogn ses vi igen :D <3

2013-01-21 // 19:13:34
URL: http://www.triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback