Dare to dream

Hej vänner! Vilken känsla det var att gå ut i morse. Ingen bitande kyla, dimman låg ut över hela ängen och himlen, alldeles vindstilla. Ja, börjar våren äntligen att titta fram igen? Men bara tanken på att det skall vara flera tusentals minusgrader igen nästa vecka får mig att vilja dö inombords. Trots att vädret talar ett annat språk är jag ändå säker på att våren snart är här igen. & vet ni vad? Jag avslutade kvällens bravader igår med att klippa mitt hår. Det var så otroligt spännande och jag fick nästan räkna ner ifrån tre innan jag kunde med att klippa första klippet. Tre två ett. Det var gjort, ingen återvändo, adrenalinet, mer klipp, panik, lite mer klipp. Ja, eftersom håret var smutsigt och flott tänkte jag att jag fortsätter imorgon. Alltså idag, kommer jag våga? Massa funderingar på nya hårfärger, vad blir bäst till nya frisyren, hur kommer det att se ut? Bara tiden kan avgöra ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback