Clash of the titans

Hej hjärtan! Nu sitter jag äntligen här hemma i soffan och tittar lite på Clash of the titans hihi. Vi har som sagt varit hemma hos Robins föräldrar halva dagen och ätit gott, myst och skrattat. Det blev lite julmat med någon stuvad grönkål eller något till. Sedan satt vi halva kvällen och spelade kort tillsammans. Så himla mysigt! Det känns så himla naturligt att sitta vid deras köksbord, vid samma stol, skratta åt samma skämt. Det är precis som att jag har gjort det varje dag i hela mitt liv. Älskade Pålssons!
 
Imorgon skall jag jobba som vanligt. Jag börjar jobba halv nio och vad jag vet så jobbar Sara samma tid med hihi. Så himla bra! Förhoppningsvis är min förkylning snart över med och då skall jag minsann skynda mig till gymmet så fort jag bara kan! Är svinsugen och taggad på att träna. Jag får världens abstinensbesvär haha. Jaja, hoppas att ni har haft en bra första januari på det nya året, det har i alla fall jag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback