10 kilo +

Hej vänner. Tänkte berättade lite om vad det är som har hänt! Mitt "ärende" som jag skrivit om, har varit att jag varit hos ungdomsmottagningen. Jag var där för ungefär tre veckor sedan första gången för att få ut mer p-piller. Men under samtalets gång bestämde vi att jag skulle träffa läkaren istället på grund av att jag äter ångestdämpande tabletter osv. Helt okej tänkte jag, eftersom jag väldigt gärna snart behöver ha ut mina jäkla piller.
 
Så häromdagen, i måndags var jag hos läkaren. Vi pratade och allting gick hur bra som helst. Sedan ville han att jag skulle väga mig. Jag kan nog ALDRIG beskriva med ord vad jag kände när jag såg siffrorna som visades på vågen. Harregud vad jag har gått upp i vikt. Jag pratade om det med läkaren, och han svarar att det beror på mina tabletter. Jag har alltså gått upp 10 kilo sedan i september och jag har inte gjort något "annorlunda" i min kost förutom att träna MER. Jag tränar minst 3 gånger i veckan, både kondition och styrka. Fattar ni hur ledsen jag blev? Hur sjutton skall jag kunna gå ner i vikt om jag redan tränar så mycket som jag gör? Fan. Finns det någon som har tips och kan hjälpa mig? Jag vill ju självfallet inte sluta med mina tabletter eftersom dom hjälper mig så mycket, men om jag inte går ner i vikt får jag inga p-piller. Vilken jävla skit jag har hamnat i nu. Vad skall jag ta mig till?
 
Just nu känner jag mig som världens fetknopp. Jag vet att man inte skall gå efter vad vågen säger, men jag som ändå kämpat för att vara hälsosam och träna mycket. & så får jag detta slängt i ansiktet. Det känns om att jag kommer att behöva svälta mig själv för att kunna gå ner i vikt. Känns verkligen hårt i hela mig. Fyfan. Nu vet ni i alla fall vad som hänt osvosvosv. Även om jag inte vill tänka på det så känns det verkligen förjävligt. Alla säger ju att det inte syns någonting, men still. Det känns skit.
 
Bbzjyywceaehh8m_large

Kommentarer
» Elain

Älskade gumman
Jag har nu i skrivandes stund inget tips. Förstår
Verkligen att det känns för jävligt men ... Tänk på detta:
Du tränar ordentligt, äter ordentligt, mår för övrigt bra,
Har en underbar pojkvän, vovve, katt, jobb och en familj
Som älskar dig över allt annat på jorden!
Sen hjälper ju det till att du är en underbart varm, givmild
Människa och om jag ska vara " ytlig" så är du en otroligt
Snygg och söt tjej. Även om du är trött och sliten tycker
Jag alltid att du är så snygg eller söt. Du är både och!
Men jag förstår dig! Håller med dom andra, det synd inte!
Kram älskar dig💜💛💙💚❤

Svar: Elain Elain Elain, vad jag skall svara? Du är underbar. Jag älskar dig så otroligt mycket, du och din familj är helt underbara <3
Emma Johansson

2013-01-30 // 06:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback