Lång dag igår

Hej finisar!
Sitter på jobbet nu, igen. Haha! Gör jag något annat än jobbar?! Tror inte det ni. Anyways så var jag ju med Lotta hos fina Tessie igår och gjorde naglarna. Blev så himla fint! Syster var jättenöjd och jag var jättenöjd. Så bättre kan det ju egentligen inte bli hihi. Dock var vi där ifrån halv fem till nio, så hela kvällen och eftermiddagen spenderades där. Men vill man vara fin så.
 
Idag blir det i alla fall jobb ända till kvart över två, kör ett åtta-timmarspass idag så det blir till att gå hem tidigt. Det behöver jag! Har sovit vääääldigt kontigt inatt haha. Vet inte varför riktigt, men det blev få timmar och dålig sömn. Men what to do? Börjar ju samma tid imorgon. Men nu skall jag jobba, ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback