Redigerar lite bilder

Hej godingar! Sov ända till halv två idag, lika bra att få några timmars sömn. Är fortfarande förbannat trött dock, men vad skall man göra? Haha. Boff är här hos oss och spelar fotboll med Robin ute i solen. Själv är jag inte alls sugen på att gå ut fastän solen skiner. Istället har jag städat iordning lite inne i sovrummet, ser förjävligt ut. Har dessutom precis suttit och redigerat lite bilder ifrån Lisebergstrippen förra söndagen! Hihi. Slänger upp två inlägg senare med bara bilder. 
 
Mer skall jag inte göra idag. Imorgon skall jag och Robin antagligen leka med Hanna och Ankan hela dagen. Myyyyyysigt! Har inte setts på år och dar, så det skall bli sjukt kul att ses igen hihi. Men men, hoppas ni får en fin dag ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback