Shine bright

Hej vänner!
Sitter återigen på jobbet. Har precis loggat in mig i alla program och börjar inte förrän om fem minuter. Idag sov jag ända till halv fem på eftermiddagen, helt sjukt! Robin kom in och petade lite på mig haha. Nä skämt å sido, det är väldigt skönt att få sova ut när man skall jobba flera nätter i rad. Så egentligen har jag inte hunnit göra mycket alls idag. Bara varit hemma och tagit det lugnt!
 
Nu sitter jag i vilket fall som helst på jobbet i ett eget litet rum med mig själv haha. I'm Mr Lonely. Det finns inte en endaste plats inne i operatörsrummet så här sitter jag tills klockan blir tolv ungefär! Typiskt. Men nu måste jag fortsätta jobba, ha en fin kväll ♥
 
RAWR . ♥ | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback