Beautiful Darkness

Hej godingar!
Nu sitter jag på jobbet, igen. Andra nattpasset i rad nu! Hihi, sitter jättenära våra fu så jag har bra insyn till deras TV och gissa vem som springer runt på scenen i Stockholm? Jo Håkisen såklart! Så himla nöjd. Fick bästa platsen idag minsann hehe. Annars då? Jag sov skitdåligt efter att jag kom hem ifrån nattpasset idag. RIKTIGT dåligt. Vaknade flera gånger och kunde inte somna om. Det var varmt och kvavt och svettigt, usch. Gick upp redan vid två och åt lite. Försökte sedan somna om igen vid fyra men det gick ju sådär. PRECIS när jag hade somnat kom Robin in och väckte mig, han letade nämligen efter sina badbyxor. Sedan när jag somnat om igen så kommer pappa in vid halv sex och väcker mig haha. Så tokigt allt blev! Så nu sitter jag här och är helt slutkörd.
 
Hann för övrigt läsa halva Beautiful Darkness inatt när det inte var någonting att göra. Så himla bra!! Åh, men den är så jobbig och hemskt och frustrerande så jag vill nästan bara kasta boken i golvet ibland. Men samtidigt så måste jag ju läsa klart och veta hur allt slutar! Men men, nu måste jag fixa i ordning lite här, ha en fin kväll ♥
 
Tumblr | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback