Kattägare

Hej finisar!
Vilken otroligt seg natt. Det ringer inte så värst mycket alls och jag är trött som bara den! Det är väldigt ovanligt att jag är trött under nattpassen, men idag är jag fanimej trött! Har dessutom ont i knäna. Jäkla skit! Det blir alltid så när jag springer och tar i för mycket haha. Störande värre. Men men.
 
Vet ni vad förresten? Om en månad så blir antagligen jag och Robin ägare till två små supersöta kattungar hihi. Kommer bli superkul! Innan var jag inte alls förtjust i katter, men efter att vi fick lilla Lucy så älskar jag katter! Mysigast någonsin. Så om allting blir som det ska och går bra så blir vi trekattsägare om en månad. Som jag längtar! Vad vi vet nu så är det antagligen en hona och en hankatt. Robin vill att hanen skall heta Stalin (såklart, knäpp) och jag funderar på Skrollan eller Molly hihi. Men vi får väl se! Hoppas ni får en fin morgon, jag lär ju sova heeeela dagen ♥
 
scho-kolade.tumblr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback