Dunderförkylning

Hej finisar!
Igår hade jag inte den minsta lilla lust att skriva i bloggen. Stannade nämligen hemma igår ifrån jobbet efter att ha åkt på världens förkylning. Det känns precis som att någon har gett mig en rejäl käftsmäll mitt i ansiktet. Så förstoppad känner jag mig! Så igår låg jag hemma i sängen hela dagen och sov för det mesta, läste lite och bara tog det lugnt. Hur skönt som helst!
 
Idag känner jag mig fortfarande helt slut. Jag är så himla trött! Dessutom sover jag jättekonstigt eftersom lilla Lucyälsklingen tar upp halva sängen haha. Bortskämda lilla katt! & snart kommer det två små älsklingar till. Så himla spännande! Anyways, nu skall jag bara ta det lugnt och inte göra någonting. Ha en fin dag ♥
 
Lilla hjärtat igår när jag skulle sova ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback