Fitness 24 seven

Hej godingar!
Sitter för tillfället i soffan och dricker lite te. Så himla mysigt! Skall alldeles strax lägga mig ner och läsa lite i min bok. Tycker att det är så himla avslappnande. Anyways, imorgon tänkte jag och Robin slänga in cykeln i baksätet på bilen och åka hela vägen ner till Kungsbacka. Sedan drar Robin vidare till ankan och själv tänkte jag cykla hela vägen hem igen. Bra konditionsträning hihi. Sedan klockan sex så blir det ett MRL pass i Kungsbacka, så förhoppningsvis kommer vi iväg tidigt imorgon! Sedan bokade jag även in ett pass på onsdag innan jobbet, yoga klockan tio. Det är bra för då hinner jag sola efteråt med!
 
Har för övrigt funderat på att byta gym nu. Innan tränade jag mycket tillsammans med Sara på Nordic Wellness, men nu har hon bytt till SATS. & det finns ingen (vad jag vet) i närheten av Kungsbacka. Så nu skall jag antagligen byta till Fitnes24seven, där Åsa tränar. Då har jag ju någon som jag kan träna med igen! Dessutom är det billigare. Istället för att betala över 400 kronor i månaden betalar jag 199 istället hihi. Det låter väl bra?
 
 

Kommentarer
» Emilija Romaite - Träning&Hälsa

Låter awesome, bra att det är billigare!

Svar: Visst gör det :) Grymt blogg du har!
Emma Johansson

2013-07-30 // 00:27:53
URL: http://RRomaites.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback