Snart ledig

Hej finisar!
Sitter fortfarande på jobbet och ruttnar. Är så otroligt trött, huvudet dunkar och jag vill hem och sova helt för en timme sedan! Lite så känns det haha. Dock skall jag vara här igen imorgon halv tio, så det är bara att sova och komma hit igen på direkten. Suck! Men sedan är jag ledig måndag och tisdag. Mer än såhär har jag inte gjort idag, det blir liksom inte roligare haha. Fick för mig att jag började två idag men det gjorde jag inte. Så det blev lite stressigt ett tag men det löste sig ganska fint med hjälp utav hjärtat hihi.
 
Men nu skall jag fortsätta jobba och om snart en halvtimme så får jag ta mitt sista samtal och sedan gå hem kvart i tio. Perfekt! ♥
 
dream | Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback