Helt mör i kroppen

Hej finisar!
Igår hade jag jättesvårt för att somna. Det kliade i hela benen och jag kände mig faktiskt allmänt nedstämd och ledsen. Jag har inte en susning om vad som hände? Sedan kom i alla fall Robin hem vid halv tolv och då kunde jag äntligen somna till slut.
 
Idag känner jag mig bra mör i kroppen och har lite ont i knäna, planen var att cykla in till KBA och sedan träna lite på ullevi innan jobbet, men det får helt enkelt bli en vilodag istället! Så nu skall jag alldeles strax fixa i ordning mig och åka till jobbet. Hade tänkt hinna äta lite lunch inne i stan med innan hihi. Ha en fin dag ♥
 
 

Kommentarer
» Kajsa

Åh den filmen är så rolig och söt! Har du sett den? Älskar din header också! Kram :)

Svar: Hihi ja! Bästa någonsin. Tack snälla, söt blogg har du med! Var inne och kikade :) Kram
Emma Johansson

2013-07-31 // 14:40:38
URL: http://kajafia.webblogg.se
» Carolina

Hoppas du haft en bra arbetsdag! Kan inte låta bli att tänka på dig och Sara när jag tittar på min nya klocka (kika i bloggen ;-)) Kram

Svar: Hihi ja än är den inte slut i alla fall! Typiskt. Ja! Jag såg den på Instagram, så himla underbar! Har själv funderat på att köpa en sån klocka, var inne och kikade på en igår ;) KRAMIS
Emma Johansson

2013-07-31 // 19:00:49
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback