Var det såhär jobbigt?!

Hej godingar!
Nu har jag varit iväg på ett MRL (mage rumpa lår) pass nere på Nordic Wellness. PUH! Det är allt jag har att säga. Jag kommer inte alls ihåg att det var så jobbigt. Men så fort passet kommit igång kom verkligheten ikapp mig igen haha! Jag har nog aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Det bara rann ifrån mig, till och med ögonlocken rann det ifrån. Sjukt!
Så nu är jag bra mör i hela kroppen, jag har druckit min shake och precis hoppat ut ur duschen. Så nu sitter jag här vid datorn och skall dricka en kopp med grönt te. GOTT! Är verkligen helt slut. 
 
Imorgon blir det att cykla ner till Kungsbacka tidigt för att sedan gå på Yoga klockan tio. Jag har aldrig gått på det innan så det kommer bli bra intressant. Förhoppningsvis är det avslappnande och behagligt för kroppen! Sedan skall jag sola lite och därefter blir det jobb klockan ett. Men nu kom jag på att jag börjar klockan två så får se om jag hittar ett annat pass istället haha. Störande! Anyways, ha en fin kväll ♥
 
Svettig efter svettigt pass!

Kommentarer
» Fotografi Av Mimmie

Hej!
Jag heter Mimmie och har precis startat en blogg där jag tänkte dela med mig utav mina fotografi som jag tagit. Kika gärna in och kommentera vad du tycker.

Fin blogg, kram!
http://fotografiavmimmie.myshowroom.se/

2013-07-30 // 23:09:30
URL: http://fotografiavmimmie.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback