MRL pass ikväll

Hello friends!
Idag gick jag upp redan vid nio. När klockan var tjugo i tio slängde jag och Robin in cykeln i bagagen på bilen och begav oss ner till Kungsmässan. Vi satte oss på Espresso House och tog var sin kaffe, Amanda kom förbi och pratade lite med sin brosdotter hihi. Söt! Jag och Robin var inne en snabbis på Stadium eftersom jag behövde nya träningskläder. Eller, snarare MER. Det blev nya strumpor, linnen, sport-bh:ar och ett par nya brallor!
 
Efter Stadium åkte Robin vidare till Ankan, jag sprang in på Claes Ohlssons och köpte en stegräknare (rosa!) och sedan cyklade jag hela vägen hem till Lunna. Det tog 40 minuter allt som allt. Det är i princip BARA uppförsbackar hela vägen hem, men jag gjorde det! & nu känner jag mig så jävla awesome hihi. Är helt slut nu när jag precis ätit lunch. Skall alldeles strax duscha, städa lite här hemma och sen åka ner för ett MRL pass på Nordic Wellness! TAGGA.
 
 

Kommentarer
» Triiixi

Vet du om att du är GRYM?!
Nu kan du ju börja cykla till kungsbacka när du ska till jobbet och sedan hem från stationen :) 40 min är inte så lång tid :D Så slipper du vänta på de där helvetesbussarna med :D

Jag är så stolt över dig min finaste Emma! <3

Svar: TACK ÄLSKADE DU!Jag tänkte göra det faktiskt, det går ju dessutom bara nedför påvägen ner, och jobbar jag dagpass så spelar det ju ingen roll att jag cyklar hem och blir svettig! Hihi. Samma gäller ju nattpassen ;)
Du är bäääst, loveyou <3
Emma Johansson

2013-07-30 // 13:36:14
URL: http://triiixi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback