Nytt löshår

Hej Nationaldagen!
Här sitter jag i soffan och glor lite på Vampire Diaries, har fortfarande inte kommit igenom första säsongen än hehe. Men har bara några få avsnitt kvar! Jag hade tänkt åka till gymmet om en liten stund inne i Kungsbacka och springa lite på bandet, avskyr nämligen att springa ute när det är så soligt. 
Sedan i eftermiddag, om det fortfarande är aktuellt, så skall jag hem till storebror och färga mammas hår och dricka lite kaffe hihi. Mysigt delux! Tobias vet ju inte om någonting än, men när jag pratade med mamma igår så bjöd jag in mig själv. Bra va? 
 
Igår var jag förresten i Gårdsten och satte i löshår igen! FAN VAD FINT DET BLEV. Långt fint blont hår. Precis vad jag har längtat efter hihi. Kommer bli så himla bra när jag och Robin åker till Grekland! Det är för övrigt bara åtta dagar kvar tills vi åker. Kan ni fatta eller? DET är ju bara sjukt. Men jag längtar som sjutton, jag och min prins i paradiset ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback