Hälsocoach

Hej godingar!
Idag har varit en kort men lång dag. Jag vaknade inte förrän tjugo över tio och gick direkt ut och lade mig i solen. Så himla skönt! Älskar att vakna upp och inse att solen strålar för fullt på utsidan fönstret hihi. Jag har även försökt att hinna tvätta lite idag med, måste ju få rent allt som jag och hjärtat behöver ha med oss när vi åker till Grekland. Så imorgon skall jag upp tidigt för att åka till Tessie och fixa naglarna och sedan direkt hem och tvätta!
 
I eftermiddags var jag hos min hälsocoach uppe hos husläkarna. Så himla kul att ses igen! Det visade sig faktiskt att jag gått ner 4 kilo och minskat 4 cm i midjan redan. HUR SJUKT? Jag har absolut inte märkt ett dugg men det kändes fantastiskt kul ändå. Nu ligger jag dock här i sängen och dör av utmattning. Jag fattar inte var tröttheten kommer ifrån?? Det känns som att jag har sprungit ett marathon, helt sjukt. Fryser även lite, så det blir nog en dusch snart och sedan direkt i säng. Är alldeles för trött för mitt eget bästa just nu. Ha en fin kväll alla ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback