Flams med BFF

Hej godingar!
Igår blev det en spontantripp hem till Sara på eftermiddagskvisten för lite pizza och TV-mys! Gosegos. Vi tjötade, skrattade och hade lika roligt som vanligt hihi. Vi kom båda två fram till att vi inte riktigt fungerar när den ena har semester och den andra jobbar, det blir för mycket flams när vi väl ses haha!
Förutom allt TV tittande och mys så fick jag även träffa Sara och Patriks nya lilla tillskott i familjen, FRANK. En liten liten söt kattunge med världens mysigaste humör. Urgullig! 
 
Idag bestämde vi oss i vilket fall för att äta frulle inne i stan tillsammans med Åsa. För min del blev det en kycklingbagel med en latte till på Espresso House, omnomnom. Sedan sprang vi runt i lite butiker, jag köpte en klocka till Lisette, massa smycken till mig själv och lite leggings hihi. Mysigt! Sedan blev det grillkväll här hemma med Pålssons och lite hoppande på studsmattan hehe. Bilder kommer imorgon. Hoppas ni haft en fin kväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback