Barnvakt

Hej godingar!
Hur står det till med er? Själv är jag trött som sjutton. Igårkväll åkte jag hem till systeryster för att sova där. Jag och My satt uppe länge och tittade på Hotel Transylvania och pratade om hennes kärleksproblem som tioåring haha. Min älskling! Självklart försökte jag att ge henne så kloka svar som möjligt. Men jag kunde bara le över tanken på att vara tio år och kär, hur kan tiden ha gått så fantastiskt fort sedan dess? Helt otroligt.
 
Idag var jag i vilket fall som helst barnvakt åt Neah och My. My är ju som sagt tio och klarar sig bra själv, men lilla Neah som bara är 1 (om mindre än en vecka, shit), henne blir det mer sysselsättning med. Vi började dagen klockan sex, gick och sov första middagsluren vid åtta och vaknade igen vid halv elva. Vid halv tolv kom även Åsa förbi och jisses vilken favorit hon var! Neah som vanligtvis är väldigt blyg skulle nu pussas, sitta i knät och kramas. Mina sötnosar! Vi hade en väldigt trevlig dag. Sedan hämtade jag mitt nya tjänstekort på jobbet, skrev ut mitt schema så att jag vet när jag börjar på måndag igen och åkte sedan till Franks för att äta lite hamburgare. Hihi, så en fullspäckad dag har det varit! Nu skall jag bara ta det lugnt och sova tidigt ikväll ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback