Mätt som tusan

Hej godingar!
Sitter för tillfället i köket och har precis ätit lite frulle. Det fick bli lite All Bran med naturell yoghurt, ett ägg och en fullkornsmacka! Omnomnom. Känner mig otroligt mätt nu!
Idag har jag för övrigt ingenting inplanerat. Absolut INGENTING för en gångs skull. Hur knasigt? Jag är ju en sån som alltid har någonting inplanerat. Jaja, jag skall nog lägga mig och läsa i min bok, sedan kanske det möjligtvis får bli en liten springtur sen. Det är så himla knasigt, för jag vaknar alltid upp med halsont och dessutom har jag börjat ha huvudvärk vareviga dag. Vad är det som händer? Suck. Men en springtur får det nog bli lite senare tror jag! Hihi. Hoppas ni får en fin dag allesammans ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback