En månad kvar tills jag fyller 22

Hej finisar! Sitter och kikar runt lite på internet nu. Om några dagar är det bara en månad kvar tills jag fyller 22. Kan ni fatta eller? Hur stor är jag egentligen? Haha. Helt otroligt. Men, anledningen till att jag tog upp detta är för att jag vet att alla mina nära och kära läser min blogg. Så jag tänkte bara sneakpeaka vad jag möjligtvis skulle önska mig i födelsedagspresent. Tänkte att om jag har tuuuur, så kan ju alla mina nära skrapa ihop lite pengar till en  polaroidkamera till mig? Jag har ALLTID velat ha en sån. Tycker att dom är så himla charmiga. Man får bilden direkt i handen och man kan liksom sätta upp den direkt på väggen eller kylskåpet med en gång om man vill. Kanske göra en scrapbooking eller vad det nu heter? Jag tycker att det är superkul hihi. Men nu vet ni åtminstone lite vad jag önskar mig. Hoppas på det bästa ♥
 
Polaroid 300 kamera
http://www.coolstuff.se/Polaroid-300
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback