Första demonstrationen

Hej vänner! Det blev två timmars sömn förut med Chabosan i sängen. Först så bråkade han sönder med mig, sedan somnade han till slut och jag med. Så himla skönt! Sedan började han att bråka igen och ville inte alls sova mer! Tror jag det. Robin kom hem förut en liten stund efter jobbet, men hämtade bara lilleman och åkte hem till sina päron. Han skall hålla i sin första "demonstration" som det så fint heter. Det är ju självfallet bara praktik nu och poängen är inte att få något sålt. Men det är ju ändå kul för Robins skull! Jag och pappa gjorde lite korvstroganof förut och medan vi åt kom det en fasan trippandes utanför. Självklart SPRINGER jag efter kameran och försöker ta kort genom fönstret, men det blev jävligt dålig kvalité på dom. En enda kan jag tänka mig att lägga upp, bara så ni får se fågeln. Men nöjd är jag inte!
 
Nu skall jag om en halvtimme bege mig mot bussen och till jobbet. Är lagom opepp på att jobba idag men imorgon blir det jag och Sara som gör helnatt tillsammans! Längtar. Hoppas ni får en fin fredagkväll allihopa ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback