Disney marathon

hej hjärtan! Nu sitter jag på jobbet och tar det lugnt. Det ringer i princip ingenting för tillfället vilket är superskönt. Jag hade varit lagom nöjd om det var såhär lugnt hela natten, men det lär jag väl få drömma om haha. Pratade en liten snabbis med min prins förut i telefon, men glömde fråga hur det gick i hans match förut, snäll flickvän!
 
Idag är vi ganska många som jobbar. Martinez sitter här bredvid med sin elev. Tror vi är typ sju stycken som jobbar helnatt idag? Galet. Imorgon skall jag hem och sova en liten stund och sedan kommer Sara till mig vid två-tiden! Vi tänkte köra heldagsmarathon med Disney. KUL! Längar så jag spricker verkligen hihi. Min lilla sötnos! Hur skulle vi klara oss utan varandra? Vi har dessutom bokat in en tid för våran födelsedag med, då blir det lite fest. Så även det skall planeras lite imorgon hihi. Hoppas ni får en fin kväll ♥
 
62773_496542630404303_271260616_n_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback