Haha vad tusan Chabo?

Hej finisar! Gick och lade mig vid nio igårkväll, jag var helt slut. Somnade på tre sekunder och jag märkte inte ens när Robin gick och lade sig. Helt sjukt! Sov dessutom ända till klockan tio idag hihi. Men eftersom jag jobbar natten idag så kommer jag att sova en stund på eftermiddagen sen med när Robin kommer hem igen. Längtar redan haha, det är helt sjukt. För kroppen verkar förbereda sig redan nu på att jag kommer vara uppe hela natten. 
 
Det hände en ganska rolig grej förut. Jag var ute med lilla zeke och när jag skulle gå in genom dören så såg jag Chabos huvud sticka ut genom kattluckan haha! Jag kissade nästan på mig, så mycket skrattade jag. Jag har ju sett det förut, men nu sjöng han lite för oss också hehe. Sötnos! Men vi lär ju höras lite mer senare ikväll när jag är på jobbet, ha en fin fredag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback