Matmässan igår

Hej hjärtan! Sorry för sämsta uppdateringen i världshistorien. Igår hade jag en jättetrevlig dag. Först var jag, Elain, Lisette och Lotta på matmässan i Eriksberg. Skitkul och vi smakade på massa gott och drack vin halva dagen! Hihi. Jättemysigt! Jag köpte med mig lite surdegsbröd och korv hem, även lite chips. Supermysigt! 
Efter att vi varit på mässan satte vi oss en snabbis i stan och drack kaffe. Sedan sprang jag och Lotta upp till Valand för att gå till Jenny H.'s salong. Lotta fick i födelsedagspresent att få fixa sina naglar, som för övrigt blev jättefina!
 
Idag har jag däremot jobbat hela dagen. Det har verkligen varit katastrofal luft idag på jobbet, precis som i en bastu. Luften stod helt stilla och jag kände mig alldeles yr innan jag skulle gå. Så himla bedrövligt. Det var bättre luft inne på toaletten än vad det var inne i operatörsrummet. Nu sitter jag här i soffan och försöker ta det lugnt. Det har hänt något konstigt med mitt balanssinne, när jag vrider huvudet för fort så känns det som att huvudet inte hänger med. Eller ögonen, vet inte riktigt? Det är jättesvårt att beskriva. Men nu skall jag fortsätta titta på TV, och vila huvudet. Ha en fin kväll ♥
 
 
Såhär glad blev Zeke när Chabodilen försökte springa omkull honom haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback