Första mars 2013

Hej vänner! Mars, redan? Hur kan tiden bara springa iväg såhär? Haha. Det är helt otroligt. Idag har verkligen inte gjort många knop alls. Vaknade HALV TOLV i dag, fattar ni eller? Jag vet inte hur det gick till, men jag somnade sent igår så det behövdes. Sov en liten skvätt på eftermiddagen med förut. Sitter just nu på jobbet och skall köra en halvnatt. Från 8-05. Det är ett helt okej pass om det nu inte var så att det är min lediga helg. Typiskt! Det känns ganska taskigt att lägga in en halvnatt en fredag. Men men, what to do. Jag har inte så mycket att skriva om just nu, börjar få en riktigt skön huvudvärk för tillfället. Så skall försöka dricka lite vatten och ta några tabletter så löser det sig nog snart. Hoppas ni har en trevlig kväll allesammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback