Tårar fryser till is

Hej finisar! Sitter i Kungsbacka nu och väntar på bussen. Kan ni fatta eller? Jag var här redan tjugo i åtta och bussen går inte förrän kvart i nio. Det är iskallt och jag fryser till en liten isbit när som helst! Jag är på världens sämsta humör nu och hade kunnat börja lipa på direkten, men då hade väl tårarna frusit till is (som mina fingrar gör nu). & tror ni att Chabo kommer vilja sova efter klockan nio? Verkligen inte. Så jag känner redan nu att jag dör långsamt inombords. Tur att Sara kommer sen och underhåller mig! Jaja, tänkte bara dra en snabb uppdatering när jag sitter här och försöker fördriva tiden lite. Hoppas ni får en fin lördag ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback