Chabodilen och Bellabus

Hej vänner! Idag har jag bara varit hemma och städat iordning här hemma lite. Känner mig faktiskt lite halvkrasslig. Halsen värker och jag känner mig lite allmänt nere liksom. Men det kanske inte är så konstigt, pappa är dålig och dessutom är Boff också kass som ni läste igår. Så om jag skulle blivit smittad av någon av dom så är det inte så konstigt.
 
Robin är iväg på sin andra utbildningsdag på jobbet! Så just nu sitter jag i soffan efter att ha varit ute och lekt med både Chabosan och Bella! Älskar att vara ute med hundarna och busa. Dock blir jag så hiiiimla irriterad, för Chabo lyssnar inte ett ögonblick på mig över huvud taget.. Robin lyssnar han blint på varje sekund. Men om jag exempelvis är ute med lilleman utan koppel, så vägrar han att följa med mig in sen. Han bara springer ifrån mig och "busar". Vad skall jag göra åt det? Jag får liksom inte tag i honom och kan säga till på skarpen heller. Suck! Men men, nu skall jag snart iväg och handla lite med pappa och Birgit. Ha en fin dag ♥
 

Kommentarer
» ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

så fina bilder <3

Svar: Tack snälla du! Hoppas du får en fin fredag du med finis! Käka godis idag med? Hihi <3
Emma Johansson

2013-03-08 // 16:07:01
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback