Nä men jag lägger mig här

Hej vänner. Jag är död. Jag är helt jäkla stendöd. Jag har i princip inte sovit någonting på dagen över huvud taget. Mitt hjärta kom och hämtade mig och körde mig till Lotta. Älskade prins! Jag har nog aldrig varit så nöjd i hela mitt liv. Väl hemma hos Lotta så var jag tvungen att bebisgosa lite innan jag skulle sova! Neah var alldeles nyvaken och jätteblyg hihi. Sötnos! Jag somnade inte förrän vid åtta och när klockan var tio så kom Robin förbi för att demostrera sin maskin för Lotta och Christian. Den här maskinen, eller traktorn, jag vet inte. Den lät så förbannat högt så det kändes som att den var inne i mitt huvud. Det var nästan så att jag hoppade genom fönstret. Jag blev nästan galen! Sedan vaknade jag igen strax innan två av att My kommer intrippandes. Så nu har jag bebisgosat hela morgonen och spelat spel tillsammans med lillan. Nu sitter jag däremot på jobbet och känner att jag bara vill dö. Hoppas ni får en bättre dag än jag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback